Je kunt een overzicht zien van al je interacties met individuele studenten.
Interacties worden vastgelegd wanneer u via Gesprekken contact opneemt met de student of wanneer u een opmerking achterlaat bij een opdracht.
00:07: Hoe beoordeel ik mijn interacties met een individuele student tijdens de cursus?
00:11: Klik in de cursusnavigatie op de link 'Personen'.
00:15: Zoek in het zoekveld naar de naam van de gebruiker. Je kunt gebruikers ook filteren op rol in het vervolgkeuzemenu Rollen.
00:22: Klik op het pictogram 'Opties' van de gebruiker en selecteer vervolgens de link 'Gebruikersgegevens'.
00:28: Zoek de zijbalk met gebruikersgegevens. Klik, afhankelijk van de paginaweergave, op de link of knop 'Interactierapport'.
00:35: Het rapport 'Studentinteracties' toont informatie over de student in alle ingeschreven cursussen. Je kunt zien wanneer je voor het laatst met de student hebt gecommuniceerd, het huidige cijfer van de student, het eindcijfer van de student en of er ingediende maar nog niet beoordeelde opdrachten van de student zijn. Je kunt ook snel naar de pagina 'Gesprekken' gaan om een bericht naar de student te sturen door op het berichtpictogram te klikken.
00:58: Deze handleiding legde uit hoe ik mijn interacties met een individuele student tijdens de cursus kon bekijken.
Open mensen
Klik in de cursusnavigatie op de link 'Personen' .
Gebruiker lokaliseren
Zoek in het zoekveld [1] naar de naam van de gebruiker. Je kunt gebruikers ook filteren op rol in het vervolgkeuzemenu Rollen [2].
Gebruikersgegevens openen
Klik op het pictogram 'Opties' van de gebruiker [1] en selecteer vervolgens de link 'Gebruikersgegevens' [2].
Rapport over open interacties
Zoek de zijbalk met gebruikersgegevens. Klik, afhankelijk van de paginaweergave, op de link of knop 'Interactierapport' .
Interactierapport bekijken
Het rapport Studentinteracties toont informatie over de student in alle ingeschreven cursussen. U kunt zien wanneer u voor het laatst met de student hebt gecommuniceerd [1], het huidige cijfer van de student [2], het eindcijfer van de student [3] en of er ingediende maar nog niet beoordeelde opdrachten van de student zijn [4]. U kunt ook snel naar de pagina Gesprekken gaan om een bericht naar de student te sturen door op het berichtpictogram te klikken [5].