Het rapport 'Studentinteracties' geeft je inzicht in en laat je de interacties zien tussen jou en de studenten die zich voor je cursus hebben ingeschreven. Je kunt deze informatie raadplegen via de pagina 'Cijfers' in de cursusnavigatie of via de pagina 'Personen' voor een specifieke cursus.
Interacties worden vastgelegd wanneer u via Gesprekken contact opneemt met de student of wanneer u een opmerking achterlaat bij een opdracht.
00:07: Hoe kan ik een overzicht bekijken van al mijn interacties met studenten in een cursus?
00:11: Klik in de zijbalk van het dashboard op de knop 'Cijfers bekijken'.
00:16: Zoek de cursus op en klik op de link 'Rapport studenteninteracties'.
00:21: Je kunt het rapport ook inzien via 'Personen'. Klik in de cursusnavigatie op de link 'Personen'.
00:27: Klik in het vervolgkeuzemenu 'Opties' op de link 'Rapport studentinteracties'.
00:32: Deze handleiding legde uit hoe je een overzicht kunt bekijken van al mijn interacties met studenten in een cursus.
Open klassen
Klik in de zijbalk van het dashboard op de knop ' Cijfers bekijken '.
Rapport over open interacties tussen studenten
Zoek de cursus op en klik op de link 'Rapport studenteninteracties' .
Open mensen
Je kunt het rapport ook inzien via 'Personen'. Klik in de cursusnavigatie op de link 'Personen' .
Rapport over open interacties tussen studenten
Klik in het vervolgkeuzemenu Opties [1] op de link Studentinteractiesrapport [2].
Bekijk het rapport over studentinteracties
Het rapport 'Studenteninteracties' toont de studenten in uw cursus [1], de laatste keer dat u met hen contact had [2], het huidige cijfer van een student [3], het eindcijfer van een student [4] en of er ingediende maar nog niet beoordeelde opdrachten voor de student zijn [5]. U kunt ook een bericht naar een student sturen door op het berichtpictogram te klikken [6]. Om de kolommen te sorteren, klikt u op de pijlen bovenaan de kolommen [7].