Du kan se et sammendrag av alle interaksjonene dine med individuelle elever.
Interaksjoner registreres når du kontakter studenten via Samtaler eller når du legger igjen en kommentar på en oppgave.
00:07: Hvordan ser jeg på kursinteraksjonene mine med en enkelt student?
00:11: Klikk på Personer-lenken i emnenavigasjonen.
00:15: Søk etter brukernavnet i søkefeltet. Du kan også filtrere brukere etter rolle i rullegardinmenyen Roller.
00:22: Klikk på brukerens alternativer-ikon, og velg deretter lenken Brukerdetaljer.
00:28: Finn sidefeltet med brukerdetaljer. Avhengig av hvordan siden vises, klikker du på lenken eller knappen Interaksjonsrapport.
00:35: Rapporten om studentinteraksjoner viser deg informasjon om studenten i alle påmeldte kurs. Du kan se siste gang du interagerte med studenten, studentens nåværende karakter, studentens endelige karakter og om det finnes noen innsendte, men ikke-retterførte oppgaver for studenten. Du kan også raskt få tilgang til Samtaler-siden for å sende en melding til studenten ved å klikke på meldingsikonet.
00:58: Denne veiledningen dekket hvordan jeg kan se kursinteraksjonene mine med en enkelt student
Åpne mennesker
Klikk på Personer -lenken i Kursnavigasjon.
Finn bruker
I søkefeltet [1] søker du etter brukernavnet. Du kan også filtrere brukere etter rolle i rullegardinmenyen Roller [2].
Åpne brukerdetaljer
Klikk på brukerens alternativikon [1], og velg deretter lenken Brukerdetaljer [2].
Åpne interaksjonsrapport
Finn sidefeltet for brukerdetaljer. Avhengig av hvordan siden vises, klikker du på lenken eller knappen Interaksjonsrapport .
Se interaksjonsrapporten
Rapporten om studentinteraksjoner viser deg informasjon om studenten i alle påmeldte kurs. Du kan se siste gang du interagerte med studenten [1], studentens nåværende karakter [2], studentens endelige karakter [3], og om det finnes noen innsendte, men ikke-retterførte oppgaver for studenten [4]. Du kan også raskt få tilgang til Samtaler-siden for å sende en melding til studenten ved å klikke på meldingsikonet [5].