Med rapporten om studentinteraksjoner kan du se og evaluere interaksjonene mellom deg og de som er påmeldt kurset ditt. Du finner denne informasjonen på Karakterer-siden i Kursnavigasjon eller Personer-siden for et bestemt kurs.
Interaksjoner registreres når du kontakter studenten via Samtaler eller når du legger igjen en kommentar på en oppgave.
00:07: Hvordan kan jeg se et sammendrag av alle studentinteraksjonene mine i et kurs?
00:11: Klikk på knappen Vis karakterer i sidefeltet på dashbordet.
00:16: Finn kurset og klikk på lenken Rapport om studentinteraksjoner.
00:21: Du kan også få tilgang til rapporten i Personer. Klikk på Personer-lenken i Emnenavigasjon.
00:27: Klikk på lenken Rapport om studentinteraksjoner i rullegardinmenyen Alternativer.
00:32: Denne veiledningen dekket hvordan du kan se et sammendrag av alle studentinteraksjonene mine i et kurs.
Åpne karakterer
Klikk på Vis karakterer- knappen i sidefeltet på dashbordet.
Åpne rapporten om studentinteraksjoner
Finn kurset og klikk på lenken Rapport om studentinteraksjoner .
Åpne mennesker
Du kan også få tilgang til rapporten i Personer. Klikk på Personer -lenken i Kursnavigasjon.
Åpne rapporten om studentinteraksjoner
I rullegardinmenyen Alternativer [1] klikker du på lenken Rapport om studentinteraksjoner [2].
Se rapporten om studentinteraksjoner
Rapporten om studentinteraksjoner viser studentene i emnet ditt [1], siste gang du interagerte med dem [2], gjeldende karakter for en student [3], endelig karakter for en student [4], og om det finnes noen innsendte, men ukarakteriserte oppgaver for studenten [5]. Du kan også sende en melding til en student ved å klikke på meldingsikonet [6]. For å sortere kolonnene, klikk på pilene øverst i kolonnene [7].