Du kan se en oversigt over alle dine interaktioner med individuelle elever.
Interaktioner registreres, når du kontakter den studerende via Samtaler, eller når du skriver en kommentar til en opgave.
00:07: Hvordan ser jeg mine kursusinteraktioner med en individuel studerende?
00:11: Klik på linket Personer i Kursusnavigation.
00:15: Søg efter brugerens navn i søgefeltet. Du kan også filtrere brugere efter rolle i rullemenuen Roller.
00:22: Klik på brugerens ikon Indstillinger, og vælg derefter linket Brugeroplysninger.
00:28: Find sidebjælken med brugeroplysninger. Klik på linket eller knappen Interaktionsrapport, afhængigt af hvordan siden vises.
00:35: Rapporten om studenterinteraktioner viser dig oplysninger om den studerende i alle tilmeldte kurser. Du kan se, hvornår du sidst interagerede med den studerende, den nuværende karakter for den studerende, den endelige karakter for den studerende, og om der er afleverede, men ikke bedømte opgaver for den studerende. Du kan også hurtigt få adgang til siden Samtaler for at sende en besked til den studerende ved at klikke på beskedikonet.
00:58: Denne vejledning dækkede, hvordan man ser mine kursusinteraktioner med en individuel studerende
Åbne mennesker
Klik på linket Personer i Kursusnavigation.
Find bruger
I søgefeltet [1] skal du søge efter brugerens navn. Du kan også filtrere brugere efter rolle i rullemenuen Roller [2].
Åbn brugeroplysninger
Klik på brugerens ikon Indstillinger [1], og vælg derefter linket Brugeroplysninger [2].
Åbn interaktionsrapport
Find sidebjælken med brugeroplysninger. Klik på linket eller knappen Interaktionsrapport , afhængigt af hvordan siden vises.
Se interaktionsrapport
Rapporten om studenterinteraktioner viser dig oplysninger om den studerende i alle tilmeldte kurser. Du kan se, hvornår du sidst interagerede med den studerende [1], den aktuelle karakter for den studerende [2], den endelige karakter for den studerende [3], og om der er afleverede, men ikke-bedømte opgaver for den studerende [4]. Du kan også hurtigt få adgang til siden Samtaler for at sende en besked til den studerende ved at klikke på beskedikonet [5].