Rapporten om studenterinteraktioner giver dig mulighed for at se og evaluere interaktionerne mellem dig og dem, der er tilmeldt dit kursus. Du kan få adgang til disse oplysninger fra siden Karakterer i kursusnavigation eller siden Personer for et specifikt kursus.
Interaktioner registreres, når du kontakter den studerende via Samtaler, eller når du skriver en kommentar til en opgave.
00:07: Hvordan kan jeg se en oversigt over alle mine studenterinteraktioner i et kursus?
00:11: Klik på knappen Vis karakterer i sidebjælken i dashboardet.
00:16: Find kurset, og klik på linket Rapport om studenterinteraktioner.
00:21: Du kan også få adgang til rapporten i Personer. Klik på linket Personer i Kursusnavigation.
00:27: Klik på linket Rapport om elevinteraktioner i rullemenuen Indstillinger.
00:32: Denne vejledning dækkede, hvordan man får vist en oversigt over alle mine studenterinteraktioner i et kursus.
Åbne karakterer
Klik på knappen Vis karakterer i dashboard-sidebjælken.
Åbn rapport om elevinteraktioner
Find kurset, og klik på linket Rapport om studenterinteraktioner .
Åbne mennesker
Du kan også få adgang til rapporten i Personer. Klik på linket Personer i Kursusnavigation.
Åbn rapport om elevinteraktioner
I rullemenuen Indstillinger [1] skal du klikke på linket Rapport om studenterinteraktioner [2].
Se rapport om elevinteraktioner
Rapporten om studenterinteraktioner viser en liste over de studerende i dit kursus [1], den sidste gang du interagerede med dem [2], den aktuelle karakter for en studerende [3], den endelige karakter for en studerende [4], og om der er afleverede, men ikke-bedømte opgaver for den studerende [5]. Du kan også sende en besked til en studerende ved at klikke på beskedikonet [6]. For at sortere kolonnerne skal du klikke på pilene øverst i kolonnerne [7].