Als docent of beheerder kunt u uw persoonlijke productbibliotheek bekijken en beheren op de pagina Producten.
Je kunt producten toevoegen aan of verwijderen uit je persoonlijke bibliotheek en zo je eigen samengestelde collectie creëren. Vanuit je productbibliotheek kun je producten beoordelen, vergelijken of een lijst met geselecteerde producten exporteren.
Open persoonlijke productbibliotheek
Vanuit elke plek in LearnPlatform kunt u uw persoonlijke bibliotheek bekijken door op het vervolgkeuzemenu Producten te klikken [1]. Klik vervolgens op de link Mijn bibliotheek [2].
Bekijk alle producten
De pagina Producten opent het tabblad Mijn bibliotheek [1] en het subtabblad Actief in gebruik [2].
Je kunt in de LearnCommunity-bibliotheek naar specifieke producten zoeken op naam of bedrijf [3]. Je kunt ook filters gebruiken om producten te vinden op basis van statuswaarden en andere details door op de knop Filter te klikken [4].
Om uw productaanvragen te bekijken, klikt u op het tabblad Mijn aanvragen [5].
Product toevoegen
Om een product aan je bibliotheek toe te voegen, klik je op de knop 'Producten toevoegen' .
Om een product te vinden, voer je zoektermen in het zoekveld in [1] of blader je door de productlijst [2].
Om een product aan je bibliotheek toe te voegen, klik je op de productnaam [3]. Voeg naar behoefte andere producten toe.
Om een product te verwijderen, klikt u op het pictogram Verwijderen [1]. Om producten toe te voegen, klikt u op de knop Producten toevoegen (#) [2].
Bekijk bibliotheekproducten
Voor elk product in uw bibliotheek kunt u de productnaam en het logo bekijken [1]. De productbeschrijving wordt weergegeven in de kolom 'Slogan' [2]. Om productdetails te bekijken, klikt u op de link met de productnaam [3].
Als u het product hebt beoordeeld , kunt u het cijfer dat u eraan hebt gegeven bekijken in de kolom Mijn cijfer [4].
Als anderen binnen uw organisatie het product hebben beoordeeld, kunt u de beoordeling bekijken in de kolom 'Organisatiebeoordeling' [5].
Als er een link bestaat om het product te starten, kunt u het product openen door op de link in de kolom 'Startlink' te klikken [6].
Voor productbeheeropties klikt u op het pictogram Opties [7].
Product beheren
Om een enkel product te beoordelen, te vergelijken of te verwijderen, klikt u op het pictogram Opties [1]. Klik vervolgens op een van de volgende links:
Beheer meerdere producten
U kunt meerdere producten tegelijk vergelijken, exporteren of verwijderen. Om alle producten te selecteren, klikt u op het selectievakje Alles selecteren [1], of klikt u op de selectievakjes van één of meer producten [2].
Beheer de producten vervolgens met de volgende opties:
Exporteer productlijst
Als u op het exportpictogram klikt, ontvangt u een e-mailbericht. Klik op de knop OK .
Open de e-mail en klik op de downloadknop .
Het inlogscherm verschijnt. Log in bij LearnPlatform en klik op de knop Downloaden .
Bekijk de lijst met geëxporteerde producten
Bekijk of print het PDF-bestand.