OneRoster is de standaardspecificatie voor het veilig delen van lesroosters en bijbehorende gegevens tussen een leerlinginformatiesysteem (SIS) en elk ander systeem (in dit geval LearnPlatform). De OneRoster-standaard ondersteunt spreadsheet-stijl (CSV) export- en import. Met OneRoster effenen scholen de weg voor digitale bronnen voor onderwijs en leren en lossen ze problemen op voordat ze zich voordoen.
Om te controleren of uw SIS OneRoster ondersteunt, gaat u naar de IMS Global Learning Consortium Product Search .
U hebt het volgende nodig:
Let op: alle namen van OneRoster-bestanden moeten voldoen aan de OneRoster-standaard .
Wanneer u het bestand orgs.csv exporteert, dient u een districtrij toe te voegen, zodat uw roosters automatisch worden verwerkt.
OneRoster-bronnen en -handleidingen
Veelgestelde vragen
Ik zie mijn SIS niet in de bovenstaande links. Ondersteunt het OneRoster niet?
Er zijn veel leerlinginformatiesystemen die OneRoster ondersteunen, maar die we misschien nog niet ontdekt hebben. Als je de informatie niet direct online kunt vinden, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met je SIS voor meer informatie over hun OneRoster-integratie. Als je een goede bron voor je SIS vindt, deel die dan gerust met ons. We kunnen hem dan publiceren zodat andere districten hem kunnen gebruiken.
Wat zijn de volgende stappen nadat ik de juiste bestanden heb geëxporteerd?
U kunt gebruikers uploaden via roosters . Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar support-lp@instructure.com of contact opnemen met uw onboardingmanager.