Er zijn veel manieren om lesmateriaal van de ene cursus naar andere cursussen in Canvas te delen of te verspreiden.Hieronder vindt u een aantal handige links om u op weg te helpen met de verschillende deelopties.Direct delenHoe stuur ik een aankondiging naar een andere docent?Hoe stuur ik een opdracht naar een andere docent?Hoe stuur ik een discussie door naar een andere docent?Hoe stuur ik een pagina naar een andere docent?Hoe stuur ik een quiz naar een andere docent?Hoe beheer ik content die ik van andere gebruikers ontvang?Cursusinhoud exporteren of importerenHoe exporteer ik een Canvas-cursus?Hoe importeer ik een Canvas-cursusexportpakket?Hoe selecteer ik specifieke inhoud als onderdeel van een cursusimport?BlauwdrukcursussenHoe kan ik als beheerder een cursus als voorbeeldcursus instellen?Hoe koppel ik als beheerder een cursus aan een voorbeeldcursus?Hoe kan ik als beheerder cursusobjecten in een blauwdrukcursus vergrendelen?Hoe synchroniseer ik als beheerder de cursusinhoud in een blauwdrukcursus?Hoe kan ik als beheerder de synchronisatiegeschiedenis van een blauwdrukcursus bekijken?Hoe beheer ik de inhoud van een cursus die is gekoppeld aan een voorbeeldcursus?CursussjablonenHoe kan ik een cursus als cursussjabloon instellen?Hoe selecteer ik een cursussjabloon in een account?Canvas CommonsCanvas Commons-handleidingen Wat is Canvas Commons?Aanvullende informatieVoor meer informatie over de verschillen en overeenkomsten bij het distribueren van lesmateriaal van één cursus naar meerdere cursussen, raadpleegt u het volgende:Vergelijking van de verdeling van cursusinhoudDeze bron vergelijkt en contrasteert blauwdrukcursussen, Canvas Commons en cursussjablonen. Het biedt ook suggesties en voorbeelden van hoe elk hulpmiddel binnen Canvas gebruikt kan worden.