Der er mange måder at dele eller distribuere indhold fra ét kursus til andre kurser i Canvas.Nedenfor finder du nogle nyttige links, der kan hjælpe dig i gang med de forskellige delingsmuligheder.Direkte delingHvordan sender jeg en meddelelse til en anden underviser?Hvordan sender jeg en opgave til en anden underviser?Hvordan sender jeg en diskussion til en anden underviser?Hvordan sender jeg en side til en anden underviser?Hvordan sender jeg en quiz til en anden underviser?Hvordan administrerer jeg indhold, der deles med mig af andre brugere?Eksport eller import af kursusindholdHvordan eksporterer jeg et Canvas-kursus?Hvordan importerer jeg en eksportpakke til Canvas-kurser?Hvordan vælger jeg specifikt indhold som en del af en kursusimport?Blueprint-kurserHvordan aktiverer jeg et kursus som et Blueprint-kursus som administrator?Hvordan tilknytter jeg som administrator et kursus til et Blueprint-kursus?Hvordan låser jeg kursusobjekter i et Blueprint-kursus som administrator?Hvordan synkroniserer jeg kursusindhold i et Blueprint-kursus som administrator?Hvordan kan jeg som administrator se synkroniseringshistorikken for et Blueprint-kursus?Hvordan administrerer jeg indhold for et kursus, der er knyttet til et Blueprint-kursus?KursusskabelonerHvordan aktiverer jeg et kursus som en kursusskabelon?Hvordan vælger jeg en kursusskabelon i en konto?LærredsfællesskaberCanvas Commons-vejledninger Hvad er Canvas Commons?Yderligere oplysningerFor mere information om forskelle og ligheder ved distribution af indhold fra ét kursus til flere kurser, seSammenligning af kursusindholdsfordelingressource. Denne ressource sammenligner og kontrasterer blueprint-kurser, Canvas Commons og kursusskabeloner. Den giver også forslag og eksempler på, hvordan hvert værktøj kan bruges i Canvas.