Det finnes mange måter å dele eller distribuere innhold fra ett kurs til andre kurs i Canvas.Nedenfor finner du noen nyttige lenker som hjelper deg i gang med de ulike delingsalternativene.Direkte delingHvordan sender jeg en kunngjøring til en annen instruktør?Hvordan sender jeg en oppgave til en annen lærer?Hvordan sender jeg en diskusjon til en annen instruktør?Hvordan sender jeg en side til en annen instruktør?Hvordan sender jeg en quiz til en annen instruktør?Hvordan administrerer jeg innhold som andre brukere har delt med meg?Eksportere eller importere kursinnholdHvordan eksporterer jeg et Canvas-kurs?Hvordan importerer jeg en eksportpakke for Canvas-emner?Hvordan velger jeg spesifikt innhold som en del av en kursimport?Blueprint-kursHvordan aktiverer jeg et kurs som et Blueprint-kurs som administrator?Hvordan tilknytter jeg et kurs til et Blueprint-kurs som administrator?Hvordan låser jeg kursobjekter i et Blueprint-kurs som administrator?Hvordan synkroniserer jeg kursinnhold i et Blueprint-kurs som administrator?Hvordan kan jeg som administrator se synkroniseringshistorikken for et Blueprint-kurs?Hvordan administrerer jeg innhold for et kurs som er tilknyttet et Blueprint-kurs?KursmalerHvordan aktiverer jeg et kurs som en kursmal?Hvordan velger jeg en kursmal i en konto?Canvas CommonsCanvas Commons-guider Hva er Canvas Commons?TilleggsinformasjonHvis du vil ha mer informasjon om forskjellene og likhetene ved distribusjon av innhold fra ett kurs til flere kurs, kan du seSammenligning av kursinnholdsfordelingressurs. Denne ressursen sammenligner og kontrasterer blåkopikurs, Canvas Commons og kursmaler. Den gir også forslag og eksempler på hvordan hvert verktøy kan brukes i Canvas.