Sluit deze video in:<iframe width="700px" height="400px" src="https://embed.app.guidde.com/playbooks/9LJos8evUa5WvaZJSRz9Lc" title="Embedded Video" frameborder="0" referrerpolicy="unsafe-url" allowfullscreen="true" allow="clipboard-write" sandbox="allow-popups allow-popups-to-escape-sandbox allow-scripts allow-forms allow-same-origin allow-presentation"></iframe>
00:07: Hoe kan ik als waarnemer de leerresultaten van mijn leerlingen bekijken op de cijferpagina?
00:12: Klik in de cursus, navigatie, op de link 'Cijfers'.
00:16: Klik op de pagina met cijfers op de link 'Leervaardigheid'.
00:20: Op het tabblad Leerbeheersing kunt u algemene details bekijken over de beschikbare resultaten
00:25: in de cursus van je studenten. Cijfers tonen de naam van elk resultaat.
00:29: groep en samenvatting van de uitkomst.
00:32: Het resultatenoverzicht geeft het aantal resultaten weer.
00:34: Uw student heeft aan de linkerkant Beheerst terwijl het totale aantal uitkomsten binnen de
00:38: groep wordt rechts getoond.
00:41: Klik op de knop 'Cijfers afdrukken' om uw resultaten af te drukken.
00:45: Je kunt elke uitkomst uitklappen om alle uitkomsten binnen de groep te bekijken.
00:49: Met de uitvouw- en inklappictogrammen kunt u het venster uitvouwen en inklappen.
00:53: Alle uitkomstgroepen tegelijk. Je kunt uitkomstgroepen ook uitbreiden.
00:57: individueel door op de naam van een uitkomstgroep of op de pijl-omlaag te klikken.
01:02: Wanneer een uitkomstgroep wordt uitgebreid, wordt elke uitkomst weergegeven met de uitkomst
01:06: naam. Om meer informatie over een uitkomst te bekijken, beweeg de muis eroverheen
01:10: het informatie-icoon,
01:13: Bij elke uitkomst wordt een icoontje weergegeven dat de beheersing aangeeft.
01:17: Klik op het pijlpictogram om informatie over uitkomstafstemmingen te bekijken.
01:22: Het informatievenster geeft de beoordeling van de uitkomst weer.
01:26: De datum van de meest recente beoordeling van de uitkomst kunt u bekijken in het beoordelingsoverzicht.
01:30: Meesterschapsniveau. Je kunt ook de berekeningsmethode voor de uitkomst bekijken.
01:34: en een voorbeeld van de berekeningsmethode.
01:38: Uitlijningen zijn de opdrachten en andere canvasitems die aan een uitkomst zijn gekoppeld.
01:43: Deze uitlijningen laten zien welke opdrachten je hebt gevolgd om je score te behalen.
01:48: Niet alle items zijn gekoppeld aan een uitkomst.
01:51: Om de uitlijningen voor een uitkomst te bekijken, klikt u op het pijlpictogram.
01:55: Elke uitkomst beviel een link voor elk uitgelijnd item, evenals uw studenten
01:59: beoordeel het beheersingsniveau voor elk afgestemd item.
02:03: Om de pagina met standaardopdrachtcijfers voor de cursus van uw studenten te bekijken, klikt u op de opdrachten
02:08: link. Je kunt op elk moment wisselen tussen opdrachten en resultaten.
02:12: tijd.
02:14: Als u een student in meer dan één cursus observeert, kunt u de cijfers bekijken door te selecteren
02:18: een andere cursusnaam. In het dropdownmenu 'Cijfers' van de cursus.
02:22: Deze gids behandelt hoe ik de leerresultaten van mijn leerlingen in de klassen kan bekijken
02:26: pagina als waarnemer.