Sluit deze video in:<iframe width="700px" height="400px" src="https://embed.app.guidde.com/playbooks/jfQQWcxyBZC3YD3bx9iCsZ" title="Embedded Video" frameborder="0" referrerpolicy="unsafe-url" allowfullscreen="true" allow="clipboard-write" sandbox="allow-popups allow-popups-to-escape-sandbox allow-scripts allow-forms allow-same-origin allow-presentation"></iframe>
00:07: Hoe kan ik de scores van mijn opdracht benaderen met behulp van de functie 'natste cijfers'?
00:12: Klik in de cursus, navigatie, op de link 'Cijfers'.
00:16: Bekijk uw huidige cijfers om te zien hoe het benaderen van scores uw cijfer beïnvloedt.
00:21: Indien beschikbaar. Je huidige cijfer wordt weergegeven in de zijbalk.
00:24: Het huidige tarief wordt berekend door de beoordeelde opdrachten bij elkaar op te tellen.
00:27: Volgens hun gewicht in het beoordelingsschema van de cursus en van toepassing.
00:31: Wanneer de berekening alleen op basis van beoordeelde opdrachten wordt uitgevoerd, is het selectievakje in de zijbalk aangevinkt.
00:35: Dit selectievakje is standaard aangevinkt in de zijbalk.
00:40: Als u uw totaalcijfer wilt bekijken, deselecteert u het selectievakje in de zijbalk,
00:44: uw cijfer wordt berekend op basis van zowel beoordeelde als niet-beoordeelde
00:48: opdrachten.
00:50: Als uw instructeur beoordelingsperiodes gebruikt, wordt de pagina van de Great standaard ingesteld op de huidige
00:54: beoordeling. Om de beoordeling te veranderen.
00:57: Klik op de beoordeling. Uitklapmenu, klik op Toepassen.
01:01: knop,
01:02: Zoek de opdracht en klik op de scorecel.
01:05: Voer een hypothetische score in voor de opdracht.
01:08: De pagina van The Great wordt bijgewerkt, de totaalscore met het 'wat als'-cijfer?
01:13: Je kunt de scores in de zijbalk terugzetten door op de knop Terugzetten naar werkelijke score te klikken.
01:18: Deze man legde uit hoe ik mijn opdrachtscores kan benaderen met behulp van de 'wat als'-cijfers
01:22: functie.