00:07: Hoe accepteer ik een e-mailadres om deel te nemen aan een Canvas-cursus?
00:10: Als je je hebt ingeschreven voor een Canvas-cursus of bent uitgenodigd voor een Canvas-cursus, ontvang je een e-mail die
00:14: bevat de canvas-URL van uw instelling en uw e-mailadres om te gebruiken voor
00:18: uw login. Om de cursusuitnodiging te accepteren, klikt u op de knop 'Get'.
00:22: startknop.
00:24: Canvas brengt je naar je cursus en vraagt je om de inschrijving te accepteren.
00:28: Klik op de knop Accepteren.
00:30: Klik op de knop 'Mijn account aanmaken'.
00:33: Maak een wachtwoord aan en voer uw tijdzone in, afhankelijk van uw accounttype.
00:37: Mogelijk wordt u gevraagd of u informatie, nieuws en tips wilt ontvangen
00:41: Selecteer in Instruct het acceptabele gebruiksbeleid, selectievakje
00:45: klik dan op de registreerknop
00:49: In deze handleiding leest u hoe u een e-mailuitnodiging voor deelname aan een Canvas-cursus accepteert.
Sluit deze video in:
<iframe width="700px" height="400px"
src="https://embed.app.guidde.com/playbooks/kebmUa3pbmjUVobAEJB8wg"
title="How do I accept an email invitation to join a Canvas course?"
frameborder="0"
referrerpolicy="unsafe-url"
allowfullscreen="true"
allow="clipboard-write"
sandbox="allow-popups allow-popups-to-escape-sandbox allow-scripts allow-forms allow-same-origin allow-presentation" style="border-radius: 10px"></iframe>
00:07: Hoe accepteer ik een e-mailadres om deel te nemen aan een Canvas-cursus?</p>
00:10: Als je je hebt ingeschreven voor of bent uitgenodigd voor een Canvas-cursus, ontvang je een e-mail met de Canvas-URL van je instelling en je e-mailadres waarmee je kunt inloggen. Klik op de knop 'Aan de slag' om de cursusuitnodiging te accepteren.
00:24: Canvas brengt je naar je cursus en vraagt je om de inschrijving te accepteren. Klik op de knop Accepteren.
00:30: Klik op de knop 'Mijn account aanmaken'.
00:33: Maak een wachtwoord aan en voer je tijdzone in, afhankelijk van je accounttype. Mogelijk wordt je gevraagd of je informatie, nieuws en tips van Instruct wilt ontvangen. Selecteer het acceptabele gebruiksbeleid, vink het vakje aan en klik op de knop Registreren.
00:49: In deze handleiding leest u hoe u een e-mailuitnodiging voor deelname aan een Canvas-cursus accepteert.