Profielen zijn gebruikersaccountopties waarmee u uw persoonlijke gegevens in Canvas kunt beheren.
Bekijk de lessen over profiel- en gebruikersinstellingen voor meer informatie over het beheren van profielinstellingen.
Opmerking(en):
- Het is mogelijk dat uw instelling een of meer instellingsopties beperkt.
- Voor meer informatie over gebruikersinstellingen, bezoek Wat zijn gebruikersinstellingen?
Open profielinstellingen
Klik in Globale navigatie op de link Account [1] en klik vervolgens op de link Profiel [2].
Profielinstellingen
U kunt de instellingen van uw gebruikersprofiel bekijken, zoals uw profielfoto, uitspraak van uw naam, contactgegevens, biografie en links.
Open profielfoto
Als uw instelling profielfoto's heeft ingeschakeld, kunt u uw profielfoto toevoegen of wijzigen door op de knop Profielfoto bewerken te klikken.
Selecteer profielfoto
U kunt een foto uploaden vanaf uw computer, een foto maken met de camera van uw computer of een afbeelding importeren vanuit een bestaand Gravatar-account [1]. Wanneer u klaar bent, klikt u op de knop Opslaan [2].
Open profielinstellingen
Als uw instelling dit toestaat, kunt u uw profielinstellingen bewerken door op de knop Profiel bewerken te klikken.
Profielinstellingen bewerken
U kunt uw naam [1], uitspraak van uw naam [2], voornaamwoorden [3], titel [4], contact [5], biografie [6] en links [7] bewerken.
Om uw wijzigingen op te slaan, klikt u op de knop Profiel opslaan [8]
Opmerking(en):
- Sommige instellingen zijn mogelijk niet voor u beschikbaar. Als u uw profielinstellingen niet kunt bewerken, moet u contact opnemen met uw instelling om deze informatie te wijzigen.
- Voor meer informatie over het wijzigen van profielinstellingen, bezoek Hoe bewerk ik mijn profiel in mijn gebruikersaccount?