Vanuit de pagina Trackerweergave in een tracker kunt u een nieuwe beoordeling aanmaken en toevoegen aan de tracker.
Opmerkingen:
Open Tracker
Klik op de startpagina van Mastery Trackers [1] op de link met de trackernaam [2].
Maak een nieuwe beoordeling aan
Klik op de knop 'Assessment toevoegen' op de pagina 'Trackerweergave' [1].
Klik vervolgens op de link 'Nieuwe beoordeling maken' [2] om een nieuwe beoordeling te maken en toe te voegen.
Voeg beoordelingsdetails toe
In het venster 'Toepassing toevoegen' kunt u informatie voor de toets invoeren.
Voer in het veld Titel een naam in voor de beoordeling [1]. Het veld Titel is verplicht om een beoordeling aan de tracker toe te voegen.
Om een type beoordeling te selecteren, klikt u op de keuzeknop 'Formatief' of 'Benchmark' [2]. Als u een docent bent, kunt u een formatieve beoordeling maken. Als u een districtsbeheerder bent, kunt u ook een districtsbenchmark maken.
De naam van de tracker, het beoordelingsonderwerp, de kern van de beoordelingsnormen en het beoordelingscijfer worden weergegeven in het gedeelte 'Afstemming' [3].
Om een bron voor de beoordeling te selecteren, klikt u op een keuzeknop in het gedeelte Bron [4]. Afhankelijk van het geselecteerde beoordelingstype of uw gebruikersrol kunnen er verschillende bronopties worden weergegeven.
Privacy van de beoordeling instellen
Om de privacyinstellingen voor de beoordeling aan te passen, klikt u op het vervolgkeuzemenu 'Privacy' en selecteert u een optie. Beschikbare opties zijn: 'Alleen voor mij', 'Alleen voor mijn school' en 'Alleen voor mijn district'.
Voeg beoordeling toe
Nadat u alle beoordelingsgegevens hebt ingevoerd, klikt u op de knop 'Volgende '.
Bekijk de beoordelingstool
Mastery Connect opent de Assessment Builder. Afhankelijk van de door u gekozen beoordelingsinstellingen, ziet u mogelijk verschillende opties in de beoordelingseditor.
Leer meer over het maken van een formatieve toets of een itemgebaseerde toets . Als u een schoolbestuurder bent, leer dan meer over het maken van een benchmarktoets .