De privacyinstellingen van een curriculumkaart bepalen wie uw curriculumkaarten kan bekijken en kopiëren. Wanneer u een curriculumkaart maakt, moet u een privacyinstelling selecteren. U kunt de privacyinstelling van een curriculumkaart ook wijzigen wanneer u deze bewerkt.
Let op: als de stappen in deze les niet overeenkomen met wat er in uw account wordt weergegeven, gebruikt u mogelijk de nieuwe interface. Raadpleeg voor de stappen in de nieuwe interface ' Wat zijn de privacyinstellingen voor de curriculumkaart?'
Standaard is de privacyinstelling 'Delen met de community' geselecteerd voor alle nieuwe lesplannen.
Wanneer je je leerplan deelt met de Mastery Connect Community, kunnen andere gebruikers het leerplan bekijken wanneer ze je communityprofiel bezoeken en je pagina met leerplannen bekijken. Ze kunnen je leerplan ook kopiëren.
Als een andere Mastery Connect-gebruiker een kopie maakt van uw leerplan, wordt de kopie toegevoegd als een nieuw leerplan aan hun pagina met leerplannen, en kunnen ze het gekopieerde leerplan bewerken.
Bekijk de gedeelde kaart
Op de pagina 'Leerplanoverzichten' worden leerplanoverzichten die met de community worden gedeeld, niet voorzien van een privacylabel.
Maak dit privé voor mij
Wanneer je de privacyinstelling ' Alleen voor mij zichtbaar maken' selecteert, wordt de leerplankaart alleen weergegeven op jouw pagina met leerplankaarten. Wanneer andere gebruikers je profiel in de Mastery Connect Community bekijken, wordt een voor jou alleen zichtbare leerplankaart niet weergegeven op jouw pagina met leerplankaarten.
Bekijk het label 'Privé voor mij'
Op de pagina 'Leerplanoverzichten' wordt bij leerplanoverzichten die als 'Privé voor mij' zijn ingesteld, een label ' Voor mij' weergegeven.
Maak de pagina privé voor mijn school.
Wanneer je de privacyinstelling 'Privé maken voor mijn school' selecteert, kunnen andere gebruikers die ook aan jouw school zijn toegewezen de kaart bekijken wanneer ze je Mastery Connect Community-profiel bezoeken en je pagina met lesplannen bekijken. Ze kunnen je kaart ook kopiëren.
Als een andere gebruiker een kopie maakt van uw leerplanoverzicht, wordt de kopie toegevoegd als een nieuw leerplanoverzicht aan hun pagina met leerplanoverzichten, en kunnen ze het gekopieerde overzicht bewerken.
Bekijk privé voor mijn schoollabel
Op de pagina 'Leerplanoverzichten' wordt bij leerplanoverzichten die als 'Privé' voor 'Mijn school' zijn ingesteld, een schoollabel weergegeven.
Maak privé voor mijn district
Wanneer je de privacyinstelling ' Privé maken voor mijn district' selecteert, kunnen andere gebruikers die ook aan jouw district zijn toegewezen de kaart bekijken wanneer ze je Mastery Connect Community-profiel bezoeken en je pagina met curriculumkaarten bekijken. Ze kunnen je kaart ook kopiëren.
Als een andere gebruiker een kopie maakt van uw leerplanoverzicht, wordt de kopie toegevoegd als een nieuw leerplanoverzicht aan hun pagina met leerplanoverzichten, en kunnen ze het gekopieerde overzicht bewerken.
Bekijk het label 'Privé voor mijn district'
Op de pagina 'Leerplanoverzichten' wordt bij leerplanoverzichten die als 'Privé voor mijn district' zijn ingesteld, een districtlabel weergegeven.
Maak het privé voor het team
Als u de eigenaar van de leerplankaart wijzigt van uzelf naar een team, kunt u de privacyinstelling 'Dit materiaal alleen voor teamleden toegankelijk maken' of ' Alleen voor teamleden toegankelijk maken' selecteren. De leerplankaart wordt weergegeven op de pagina 'Leerplankaarten' van elk teamlid, die de kaart vervolgens kan bekijken en beheren. Ze kunnen de kaart ook kopiëren.
Bekijk privé voor teamlabel
Op de pagina 'Leerplanoverzichten' wordt bij leerplanoverzichten die zijn ingesteld als 'Privé' of 'Team' een label 'Team' weergegeven.