Vanuit de pagina Trackerweergave in een tracker kunt u een nieuwe beoordeling aanmaken en toevoegen aan de tracker.
Opmerkingen:
Open Tracker
Klik op de startpagina van Mastery Trackers [1] op de link met de trackernaam [2].
Maak een nieuwe beoordeling aan
Klik op de knop 'Assessment toevoegen' op de pagina 'Trackerweergave' [1].
Klik vervolgens op de link 'Nieuwe beoordeling maken' [2] om een nieuwe beoordeling te maken en toe te voegen.
Voeg beoordelingsdetails toe
In het venster 'Toepassing toevoegen' kunt u informatie voor de toets invoeren.
Voer in het veld Titel een naam in voor de beoordeling [1]. Het veld Titel is verplicht om een beoordeling aan de tracker toe te voegen.
De naam van de tracker, het beoordelingsonderwerp, de kern van de beoordelingsnormen en het beoordelingscijfer worden weergegeven in het gedeelte 'Afstemming' [2].
Om een bron voor de beoordeling te selecteren, klikt u op een keuzeknop in het gedeelte Bron [3]. Afhankelijk van het geselecteerde beoordelingstype of uw gebruikersrol kunnen er verschillende bronopties worden weergegeven.
Privacy van de beoordeling instellen
Om de privacyinstellingen voor de beoordeling aan te passen, klikt u op het vervolgkeuzemenu 'Privacy' en selecteert u een optie. Beschikbare opties zijn: 'Alleen voor mij', 'Alleen voor mijn school' en 'Alleen voor mijn district'.
Voeg beoordeling toe
Nadat u alle beoordelingsgegevens hebt ingevoerd, klikt u op de knop 'Volgende '.
Bekijk de beoordelingstool
Mastery Connect opent de Assessment Builder. Afhankelijk van de door u gekozen beoordelingsinstellingen, ziet u mogelijk verschillende opties in de beoordelingseditor.
Leer meer over het maken van een formatieve toets of een itemgebaseerde toets . Als u een schoolbestuurder bent, leer dan meer over het maken van een benchmarktoets .