Privatlivsindstillingerne for et pensumkort bestemmer, hvem der kan se og kopiere dine pensumkort. Når du opretter et pensumkort, skal du vælge en privatlivsindstilling. Du kan også ændre et pensumkorts privatlivsindstilling, når du redigerer et pensumkort.
Bemærk: Hvis trinnene i denne lektion ikke stemmer overens med det, der vises på din konto, bruger du muligvis Legacy-visningen. For trinene i Legacy-visningen, se Hvad er privatlivsindstillingerne for pensumkortet i Legacy-visningen?.
Som standard er privatlivsindstillingen Del med fællesskabet valgt for alle nye pensumkort.
Når du deler dit pensumkort med Mastery Connect-fællesskabet, kan andre brugere se kortet, når de besøger din fællesskabsprofil og ser din side med pensumkort. De kan også kopiere dit kort.
Hvis en anden Mastery Connect-bruger laver en kopi af dit pensumkort, tilføjes kopien som et nyt pensumkort til deres pensumkortside, og de kan redigere det kopierede kort.
Se delt kort
På siden Læreplankort vises et Offentlig-mærkat for læseplankort, der deles med fællesskabet.
Gør privat til mig
Når du vælger privatlivsindstillingen " Gør privat for mig" , vises pensumkortet kun på din side med pensumkort. Når andre brugere ser din profil i Mastery Connect Community, vises et privat-til-dig-kort ikke på din side med pensumkort.
Se etiket Privat til mig
På siden Læreplankort viser læseplankort, der er angivet som Privat for mig, etiketten Privat for mig.
Gør privat til min skole
Når du vælger privathedsindstillingen "Gør privat til min skole" , kan andre brugere, der også er tildelt din skole, se kortet, når de besøger din Mastery Connect Community-profil og ser din side med Curriculum Maps. De kan også kopiere dit kort.
Hvis en anden bruger laver en kopi af dit pensumkort, tilføjes kopien som et nyt pensumkort til deres side med pensumkort, og de kan redigere det kopierede kort.
Vis etiket Privat til min skole
På siden Læreplankort viser læseplankort, der er angivet som Privat for min skole, etiketten Privat for skole.
Gør privat til mit distrikt
Når du vælger privathedsindstillingen " Gør privat til mit distrikt" , kan andre brugere, der også er tildelt dit distrikt, se kortet, når de besøger din Mastery Connect Community-profil og ser din side med Curriculum Maps. De kan også kopiere dit kort.
Hvis en anden bruger laver en kopi af dit pensumkort, tilføjes kopien som et nyt pensumkort til deres side med pensumkort, og de kan redigere det kopierede kort.
Vis etiket Privat til mit distrikt
På siden Læreplankort viser læseplankort, der er angivet som Privat for mit distrikt, etiketten Privat for distrikt.
Opdater kort
Klik på knappen Opdater .